Check Point Услуги

Като лидер в предоставянето на решения в областта на Check Point, ASAP предлага разширени услуги за поддръжка. Поддръжката на ASAP за Check Point е най-добрата в класа софтуерната и хардуерната поддръжка.

Премиум Check Point поддръжка

С поддръжката на ASAP за Check Point вие ще получите гъвкав дизайн, множество нива на обслужване, проактивен подход и бързо време за реакция, съобразено с вашите бизнес нужди.

ASAP ПОДДРЪЖКА ЗА CHECK POINT: Защо да изберете нас?

Предимства

Описание на услугата

Нашите услуги за поддръжка на Check Point обхващат всички аспекти на цикъла на поддръжка.
Телефонната поддръжка на ASAP се предоставя от опитни инженери, обучени в съответствие най-високите стандарти.

Изберете между поддръжка на база 8x5 или 24x7x365

Обажданията се приемат и обработват от обучен технически специалист

Бързо време за реакция и ескалация

Приоритизиране

Обособен телефонен номер

Неограничени заявки за поддръжка

Различните нива на обслужване осигуряват свободата да изберете ниво, което подхожда най-добре на бизнеса ви:

  • Хардуерен ремонт в същия ден

  • Хардуерен ремонт на следващия работен ден с технически специалист на място

  • 24x7 ремонт на хардуер от технически специалист на място

Опцията „Поддръжка на място“ гарантира, че квалифициран специалист ще пристигне при вас, за да извърши подмяната на хардуера. Услугите за поддръжка са ключов компонент от стратегията на ASAP. Те дават цялостен облик на стратегията на ASAP за обслужване от край до край чрез комбиниране на предоставяне на технически решения с качествени услуги, за да подпомогнат дейността на своите клиенти.

ASAP инвестира много ресурси, за да може да предложи днешната гама от услуги за поддръжка, използвайки ресурси на изключително високо ниво и знания, които обхващат над 10 години опит.