• Сертификат ISO 27001: 2005
  • Сертификат ISO 9001: 2008
România România

Статии

SAP пуска ново решение за подпомагане на ефективността на промоциите и продажбите

12/06/2009

SAP представи новото си приложение Promotion Management for Retail 7.0, усъвършенствано софтуерно решение, което осигурява инструменти, чрез които да се осъществяват успешни търговски промоции за търговци на едро и дребно, като същевременно позволява на персонала по рекламата да отделя по-малко време за ежедневни задачи като поддържане на таблици, повторно въвеждане на информация и редактиране на данни множество пъти.

Успешните търговски промоции са ключа към рентабилността на търговците. Бизнесът трябва да осигури безпроблемното им провеждане и точното определяне на цената. Развитието на кампаниите е сложен процес: включени са много отдели, много от положените усилия са ръчни и водят до множество грешки, а много често такива събития не са съобразени с финансови планове и цели.

„В днешната икономическа ситуация търговците са принудени да преразгледат цените си и промоционалните си стратегии", каза Паула Розенблум, управляващ партньор от RSR Research. „По този начин търговците по света са длъжни да повишат общата осведоменост в компаниите и разбирането за цените и промоциите, управлението и оптимизацията. Затова трябва да се прегледат точно нещата, които са работили добре, да се усъвършенства ефективността и гъвкавостта, така че да се създават творчески кампании, които да привличат и задържат клиентите."

Приложението SAP Promotion Management for Retail е предназначено да бъде гъвкаво решение, което да помага на търговците с:

  • Подобряване продуктивността и намаляване на времето, необходимо за извършване на промените чрез създаване на по-добро сътрудничество между маркетинг, търговия, реклама;
  • Подобряване на промоциите и ефективното използване на ресурсите;
  • Спомагане създаването на адекватна, навременна и целенасочена реклама по продукт, категория и зона;
  • Помага на търговците да разберат по-добре финансовото изпълнение на всяко промоционално събитие, за да бъдат използвани по-ефективно парите за реклама;
  • Намаляване на разходите за промоции чрез намаляване на необходимото време за създаване на реклама.

SAP Promotion Management For Retail е софтуер с възможности за разширение, който да обхваща основните канали за търговия. Приложението се очаква да бъде достъпно като самостоятелно решение или да бъде интегрирано със софтуера SAP Business Suite.

Като модулен софтуер, приложението ще може да бъде имплементирано бързо, за да може да се използва за критичните бизнес въпроси, пред които много търговци са изправени. Приложението не само ще даде възможност за развитие и изпълнение на промоционалните планове, но и ще даде възможност да се правят промени в последния момент на графиците за промоциите според пазарните условия и тенденции.

„Търговците имат нужда да постигнат максимален растеж чрез оптимизиране на промоциите и процесите за ценообразуване", каза Верлин Йоуд, старши вице-президент на Global Trading Industries, SAP AG. „Чрез SAP Promotion Management for Retail тези дейности се управляват на една интегрирана платформа и помагат на търговците да изготвят съответните промоции по-бързо и по-ефективно."

Искате да научите повече ? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/44751 15