• Сертификат ISO 27001: 2005
  • Сертификат ISO 9001: 2008
România România

Статии

SAP прави отстъпки от договорите за поддръжка

12/12/2008

SAP ще позволи на клиентите си в Австрия и Германия да запазят предишните си договори за софтуерна поддръжка ако желаят, вместо да приемат Enterprise Support, която е с по-пълни характеристики, но на по-висока цена, наскоро обявиха от компанията SAP.

През юли 2008 SAP обяви плановете си да премести всичките си клиенти към нова услуга за поддръжка, която фунционира от 1 януари2008, която поддтиква към широко разпространен протест, особено в Европа.

„ Промените в съществуващите договори са базирани на правните наредби във всяка отделна държава и на разликите в законите", казаха от SAP в изявление. „ Благодарение на законите в Германия и Австрия, стана необходимо да прекратим съществуващите договори, за да улесним преминаването към SAP Enterprise Support....На всички други пазари SAP развива добре своя план за SAP Enterprise Support."

Въпреки това, някои със сигурност ще обяват решението на SAP опит да се намали недоволството на клиентите от SAP Enterprise Support, който им струва 22% от клиентските такси за лиценз, в сравнение със 17% от стандартната поддръжка.

SAP разбира, че клиентските ИТ среди стават все по-сложни и предлаганата подобрена поддръжка, ще помогне на клиентите да понижат общата цена за лиценза. SAP също планира да въведе поетапно увеличение на цената в продължение на няколко години. Скоро компанията обяви, че ще работи с потребителски групи, за да развият ключови показатели за изпълнението на Enterprise Support.

Искате да научите повече ? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/44751 15