SAP AG днес обяви стартирането на „ Цялостен поглед на клиентите” микросайт на www.360customerview.com. Микросайтът предлага възможно най- съвременния материал, който да помага на компаниите предоставят на своите клиенти изключително обслужване чрез неограничени възможности в продажбите, обслужването и маркетинга.
Новият микросайт акцентира върху това как фирмите могат да максимизират ефективността на всяко клиентско взаимодействие и да извлекат полза от продажбите, маркетинга и услугите като осигурят на своите служители проницателността, необходима им за цялостно клиентско обслужване. Чрез осведомления, анализаторски доклади, клиентски препоръки и успехи микросайтът дава подробности как SAP CRM приложението осигурява най-доброто от този клас функциониране за маркетинг, продажби и услуги. Съдействайки на клиентите в бизнес процесите през множество канали за взаимодействие, SAP CRM позволява на организациите да се фокусират върху стратегии за растеж и да се отличат на пазара чрез осигуряване на клиентите на по-добри възможности.
В петък, на 26-ти август 2011г. присъстващите на SAP World Tour в Делхи могат да научат повече за това как SAP помага на фирмите да доставят пълен набор от възможности за своите клиенти. С над 70 посещения по целия свят, SAP World Tour представя целенасочени презентации и демонстрации, които създават условия за задълбочен поглед в най- съвременните SAP приложения и най-добрите практики, съобразени с местните приоритети.