Поддръжка на Asterisk

ASAP предлага поддръжка на ASTERISK. ASTERISK предлага както лесни инсталации и конфигурации, така и сложни решения, подходящи за големи компании. Asterisk може да се използва като платформа за разработка или в заедно с FreePBX® като потребителски интерфейс.

Казуси, които възникват при поддръжката

Част от често срещаните казуси, които се срещат са:

Конфигурация на SIP

Конфигурация на разширения

Настройка на група за позвъняване и Управление на опашки

Конфигурация на автоматичен оператор (известен още като IVR)

SIP доставчик

Еднопосочно аудио

Настройка на разширение чрез End Point Manger

Настройка на Времеви мрежов протокол (известен още като NTP сървър)

FPBX или Linux нулиране на парола

Поддрържани дистрибуции

ASAP поддържа всички дистрибуции на Asterisk, но по-долу можете да видите част от най-често срещаните дистрибуции, както и информация за това кога е препоръчително да се използва всяка от тях.

Дистрибуция Кога да се използва
TrixBox Community Edition (CE) Не е препоръчително да се използва, тъй като при нея има много проблеми със сигурността. Също така, за нея няма нови разработки. Препоръчваме миграция към друга дистрибуция.
FreePBX® Distribution Чудесно решение за лесна към сложна имплементация в офиси с не повече от 300 разширения.
Elastix Distribution Препоръчва се за кол центрове или за компании, които трябва да следят промените с цел таксуване. A2Billing е вграден в тази дистрибуция.
PBX in a Flash Distribution Чудесно решение за лесна към сложна имплементация в офиси с не повече от 300 разширения.
AsteriskNow Препоръчва се, ако използвате телефони Digium или ако вече имате телефони Digium.

Ако се нуждаете от помощ за внедряването на Asterisk, моля свържете се с нас и ние ще се погрижим за успешното изпълнение на дейностите!