MySQL и MariaDB администрация

АСАП осугирява поддръжка на MySQL и MariaDB – администриране, мониторинг, оптимизация, миграция и възстановяване.

Поддръжка на критични бизнес данни

Базите данни са стратегическото ядро на всяка информационна система. Поддръжката на MySQL и MariaDB от ASAP осигурява стабилност, сигурност и непрекъсваемост на ключовите ви процеси. Нашите сертифицирани инженери предлагат 24/7 експертна поддръжка, навременна реакция и професионално разрешаване на инциденти – независимо дали системите ви са локални, виртуализирани или облачни.

Дори организации с вътрешни ИТ екипи се доверяват на ASAP, защото нашите специалисти имат дългогодишен опит с комплексни инфраструктури и прилагат доказани методологии за управление и реакция. Всички услуги се предоставят при ясно дефинирани SLA нива (Service Level Agreements), гарантиращи предвидимост и висока ефективност на поддръжката.

Комплексни услуги за поддръжка на MySQL и MariaDB

ASAP предлага пълен спектър от DBA услуги, обхващащи администриране, мониторинг, оптимизация, миграция и консултиране за корпоративни и публични среди. Нашите експерти имат над 15 години опит в поддръжка на бази данни в сектори като финанси, телекомуникации, електронна търговия, SaaS, и държавна администрация.

Ние осигуряваме:

Миграция

Миграция между версии, сървъри или различни среди (on-premises / cloud);

Репликации

Изграждане и поддръжка на репликации и клъстерни архитектури;

Оптимизация

Оптимизация на производителността и намаляване на оперативните разходи;

Мониторинг

Дългосрочно администриране и проактивен мониторинг с гарантирани SLA параметри.

Основни направления на поддръжката

Оптимизация и производителност

Детайлен анализ

Детайлен анализ и настройка на производителността

Оптимизация

Оптимизация на заявки, индекси и схеми

Конфигуриране

Фино конфигуриране на параметри за ниска латентност

Материализирани изгледи

Изграждане на материализирани изгледи за аналитични натоварвания

Актуализации

Актуализации, пачове и внедряване на нови версии

Техническа и консултантска поддръжка

Инцидентен мениджмънт

Отстраняване на инциденти и проблеми с натоварване

Сигурност и стабилност

Повишаване на стабилността и сигурността

Клъстери и репликации

Изграждане и поддръжка на клъстери, репликации и failover механизми

Архитектурни консултации

Консултации при архитектурни и инфраструктурни решения

Възстановяване при сривове

Възстановяване при сривове (Disaster Recovery)

Управляеми DBA (Database Administrator) услуги

Администриране и мониторинг

Цялостно администриране и 24/7 мониторинг

Storage решения

Избор на оптимални storage решения

Капацитетно планиране

Капацитетно планиране и осъзмеряване на инфраструктура

Проактивна поддръжка

Проактивна диагностика и реакция при проблеми

Отчети и препоръки

Изготвяне на отчети и препоръки за подобрения

Нашият подход към поддръжката

1. Анализ и оценка

Извършваме детайлна проверка на текущата база данни и идентифицираме рискове.

2. Мониторинг и алармиране

Внедряваме инструменти като Zabbix, PMM или Grafana за ранно предупреждение.

3. Оптимизация и настройка

Извършваме корекции в конфигурацията, индексите и заявките за по-добра производителност.

4. SLA поддръжка

Предоставяме постоянен мониторинг и реакция според договорените SLA параметри.

5. Автоматизирана превенция

При критични събития нашите инженери започват работа още преди клиентът да подаде сигнал.

Защо да изберете АСАП

24/7 поддръжка и експертна готовност

Сертифицирани инженери с дългогодишен практически опит

Персонализирани договори и ясни SLA нива

Управление на критични инфраструктури и облачни среди

Прозрачност, отчетност и доверие при всяка стъпка

Искате да научите повече? Пишете ни на sales@asap.bg или се обадете на телефон: 02/ 903 21 20.